یک روز قبل از سیزده به در
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یک روز قبل از سیزده به در
نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392
بازدید : 654
نویسنده : سید علی سهرابی

درود بر عزیزترین یار زندگیم



درود بر سیمای من



درود بر عشقم



اول از همه بگم که دوست دارم



بیشتر از دیروز


بیشتر از نیم ساعت پیش که باهم حرف زدیم



حتی بیشتر از همین الان



دوست داشتن من  ذره ذره داره بیشتر  میشه



عزیز دلم



فردا روز سیزده به در ه فردا با همیم چقدر خوش



بگذره !



واقعا موندم از کار خدا که چطور داره با ما و به ساز ما


میرقصه



واقعا برعکسه



انگار هرچی ما بخوایم خدا صدها برابر بهتر از اونش



رو به ما میده



آره     ......واقعا خدا داره به ساز ما میرقصه


.....



نمیدونم چی بگم!    نمیدونم



پس به همینجا بسنده میکنم



و به اونهایی که وبلاگ مارو دنبال میکنند میگم که م



نتظر درج خاطراتمون از روز سیزده بدر باشند ....






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: